Love U Guys

Saturday 17 September 2011

Malaysia boleh, Aku boleh!!

Assalamualaikum.. Hai sumer... Alhamdulillah aku dan kawan-kawan aku seramai 5orang telah berjaya menakluk puncak Gunung Irau yg terletak di Cameron Highland pada 16/09/2011 iaitu pada hari sambutan Hari Malaysia.. Perghh.. memang agak mencabar mental dan fizikal aku la.. Korang bayangkan sendiri la, Cameron tu dah la sejuk, tambah2 pulak hujan turun.. lagi la sejuk.. Mengigil aku kat atas tu.. Dengan trek yang lecak, mmg agak susah la tuk mendaki tapi bak kata aku la.. MALAYSIA BOLEH, AKU PUN BOLEH!!!!... Tapi yang aku frust tak sempat nak jalan-jalan kat sn.. aku nak p kat ladang teh p x sempat.. huk3.. sedey.. Nak wat camne kan.. Len kali jer la.. 

So korang layan je la gambar2 aku kat sana yer.. ^_^

Abg Miey, Fizi, Abg Odd, Aku!!

Ha inilah group2 aku yg giler2.. hehehehe

Bersedia untuk memulakan perjalanan...
1.55KM lagi nak sampai puncak...
Di mini Irau..
Sesi Bergambar.. hehehehehe...
YEAYY... AKHIRNYA AKU BERJAYA SAMPAI PUNCAK!!!
p/s: Pasni gunung mana lak aku nak takluk??? huhuhuhu... 

~EyazzYaacob~


Jangan Segan Jangan Malu Nak LIKE Yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...