Love U Guys

Wednesday 14 September 2011

Ntah hape2... :p

Assalamualaikum... X jawab dosa.. hehehehe.. Adesss.. Da lama x hapdate belog aku ni.. ( padahal baru seminggu.. hehehe ).. X tau nak share hape ngan korang plus xde modal nak hapdate.. Tetiba malam ni terasa nak hapdate lak.. ( bape banyak hapdate da.. ).. 

Hah nak dijadikan cite, erk bukan cite sangat pun sebenarnya.. Saje bikin gempak... hahahaha.. Pagi tadi aku g interview jawatan TICKETING OFFICER...( perghh macam gempak jerr.. ) hahahhaha.. padahal kerani kaunter je pown.. Ngeh3.. Hah kat mn?? Lupe lak nak gtaw.. Kat ERL.. tau x?? Ala KLIA EKSPRESS tula.. Ish.. Nak dijadikan cite gak, nyaris2 aku x dapat sebab, aku xde self confident... Bukan aku kata.. penemuduga tu cakap.. Dia cakap aku main2.. Adesss... Bukan aku main2.. Tapi time tu aku blurrr!!!.. Yela hade ke patut suh aku skiping.. Eh salah... speaking omputih.. Mano kawe tau boh.. Kecek klate kawe reti la.. hahahahaha.. Tapi nasib baik la, Dia bagi aku second chance n aku lepas ke peringkat kedua.. Alhamdulillah...


Di peringkat kedua lak, ada ujian matematik, n Bahasa Enggeris.. Adesss.. Ase cam go back to school plak.. Tapi, Alhamdulillah, aku lulus juga.. So skang aku juz tunggu panggilan je la dari pihak ERL.. Korang doa2kan lah aku dapat yer.. Amin.. 

Hah.. ni nak habaq kat hangpa sumer.. ( pehal tibe2 kuar loghat utara ni??? ).. Hari sabtu hari tu, aku jadi model... Muahahahahha.. cam x caye lak.. Bukan model kat majalah la.. Model suke2 jer.. Member aku gak photographernya.. Mmg satu pengalaman la bagi aku.. Yela, Dapat pose cam model.. hehehehehe.. Korang hade??? hahahaha... :p









p/s: Layan je la minah perasan ni... hahahahaha.. :p


~EyazzYaacob
Jangan Segan Jangan Malu Nak LIKE Yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...