Love U Guys

Wednesday 21 September 2011

New Job.. :))

Hye korang sumer.. Pagi tadi aku da gtau kan aku nak p interview petang ni?? Hah xde?? Korang tak baca memang la cakap xde.. ish.. Macam mn?? Alhamdulillah aku dapat kerja tu.. Sebagai ape??? Aku dapat keje sebagai Ticketing Officer.. ( Cewahh.. cam pegawai jer.. ) hahhahaha.. So akan start bekerja kat tempat baru ni pada 03/10/2011.. Bulan depan da beb.. Gaji berape?? Adala.. ne ley gtaw... hehehe.. Tapi alhamdulillah la lagi bnyak dari tempat lama aku ni.. :)) 


So aku harap aku dapat sesuaikan diri aku kat tempat keje baru ni nanti.. Doa2kan aku yer kawan-kawan.. Hah meh aku nak share tempat keje baru aku.. ( wanna be la.. hehehehe.. ) ngan korang sumer.. 


Ni lah syarikat tempat kerja baru aku tu... hehehehe..

Ha.. aku jual tiket tren ni la nanti.. hehehhe..

Klia Ekspres... :))

p/s: amacam okey tak??? hehehehe.. nanti lau jumpa aku keje sana tegurla.. ahakz... :p

~EyazzYaacob~

Jangan Segan Jangan Malu Nak LIKE Yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...