Love U Guys

Tuesday 9 August 2011

Aku EyazzYaacob!

Ehem..Ehem.. Hye sumer... :))

Name aku Ameyza Ya'acob, family aku panggil aku Amiey, kawan2 aku lak panggil aku Mieza.. Korag lak, suke hati lah nak pnggil ape pun janji aku da nm.. huhuhu.. Actually aku da ada 1 blog tp, ase cam tak puas ht lak ngan blog aku tu then aku buat la baru.. hahhahhaha.. bukan kena bayar pun kan..( ape aku melalut ni.. )..
Okey blik pada asal, tahun ni umur aku baru 17tahun.. eh silap lak.. (perasan muda btol) hahhahahha.. umo aku da 23tahun.. n still lg single.. muaahahha.. i'm happy to be single.. yehaaaaa... Aku anak yang ke-5 dari 6 adk beradik... ank bongsu perempuan laaa!!!!!... ( nk bongsu jugak tu.. hehehheh).. Sekarang aku bekerja dekat Keretapi Tanah Melayu @ nama singkatannya KTMB... korang tau x? lau x tau bek korg jgn duk Malaysia.. muahahahahahaha... (jahat aku..).. Kerja aku sebgai Security guard je.. huk3... yela sekolah pun x pandai... bbwweeekkkkk.....:p
Aku dah kerja selama TIGA tahun kat KTMB ni... ( Lama tu beb.... ).. So far setakat ni keje aku okeyla.. huuhuhuhu.. HAH!!!! yang ni aku paling suke nak share ngan korang sumer.. Hobi aku ialah.... jeng..jeng..jeng...... HIKING.. korg tau x ape mende tuh????? Hiking tu mendaki gunung la... Ayorkk... setakat ni dah 5 ek, gunung aku naik.. ( sebenarnya aku ni br nak berjinak2..) Lau korunk ada hobi cam aku ley r share ngan aku.. kan3... bertukar2 pendapat... next time ley hiking ngan aku.... yehaaaa..... Okeyla ni je kot aku ley sare ngan Korunk... toink..toink... Lau korunk nak tahu lebih lanjut, silalah bertanya pada ku yer.... hehehehehehe.....

p/s: kat bawah ni aku share pic aku n family aku ngan korunk yer....

INILAH AKU aka AMEYZA

INI MA & ABAH AKU YANG TERCHENTA
YA'ACOB & ZABARIAH

KAKAK AKU SITI SHARIDA YA'ACOB

INI PLAK ADIK BONGSU AKU MOHD SHAHRUDIN

LELAKI YANG PEGANG BABY NI ABANG AKU YANG NO 3..
ZULKIFLI NAMA DIA & BABY TU ANK DIA MOHD ASHRAN
(CUTE KAN MACAM AKU.. MUAHHAHAHAHA)

p/s lagi: sebenarnya aku ada lagi 2 orang abang, Mohd Yusri & Saiful Bahari tapi gmbr dorg xde lam simpanan aku, so xley share ngan korunk.. Kalau ada nanti aku share okey... daaaaa.....

~EyazzYaacob~

Jangan Segan Jangan Malu Nak LIKE Yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...