Love U Guys

Tuesday 9 August 2011

Hari Yang Boring!!!

Huarghhhhhh.... I'm so boreddd...... sehari suntuk aku kat umah hr ni tanpa wat pape... owh.. tidakk... sgt membosankan aku... Dah aku sorg2 jer kat umah.. Nak kuar jalan2.. Malas + wit xde.. hehehehhe... ms ni gak la trpikir kat family aku.. Rindunya kat Mak n abah aku kat kg tu.. dah lm aku tak blik kg ni.. harap2 cuti aku tuk raya diluluskan.. Lau tak lulus mau aku ngamuk ni.. yelah tahun lepas aku dah la x dpt cuti.. tau ni lau x dapat gak, mmg la.. akan ku gegar pejabat aku tu.. ( mcm berani.. ) hehhehe..

Eh.. aku nak tanya korunk la kan, cmne ek nak tambah income??? hehehehhe.. aku ni dah la boros.. manjang jer tak cukup duit.. ish2... ( anak sape la ni.. ).. terukkan aku.. Lau korunk tau cmne share la ngan aku.. p aku xnk lah yg MLM bagai tu... x minat lah.. modal pun nk beribu2.. ish.. x kuase mak nak layan... Aku pernah ikut la membr aku p dgr taklimat MLM ni.. ala, saje je suka2.. nak tau kan.. tp mmg xboley la.. x kna ngan jiwa aku.. aku ni bukan reti nak cari2 org, nak jual2 produk ni.. ish... mak ni pemalu taw.. hak3.. eh btulla... hahahah..

Ape la aku melalut ni.. sebenarnya tajuk ni sal hr yg borink la.. ish.. korunk pernah tak satu hari korunk duk kat rumah tanpa wat pape??? aku da byk kali kot.. hehheh.. aku bukan xnk kuar taw, tapi aku xde geng nak chill out.. mmbr2 aku sumer duk jauh2.. pas2 time aku free dorg lak kje.. cmne 2?? xkan la aku nk lpk sensorg kan.. lg la aku boring... huhuhuhu.. tapiii... better gak aku duk umh.. duit aku x abis.. ( yela sgt tu.. ).. nasib baik aku ada peneman kat umh.. hah korunk jgn pkir lain plak taw... peneman aku tu yelah........ Lappy aku ni la.. n koleksi Novel aku... tgok je aku ni ganas tapiii.. hati tisu.. tgok drama sedih pun ley nangis.. hahahhahaha....

klah.. korunk mesti borink kan baca aku merepek.. tapi..... aku peduli haper.. akunye blog... suke hati aku la nk merepek pun.,. kui3.... sewel btulla minah ni... :p
Nanti lau da cite best aku share ngan korunk yer.... hik3....




Ini lah koleksi novel2 aku.. hehhehhehe.... 

ha.. lau xde ni cmne la aku nk on9.. penting ni.... 

hahahahaha... Lappy kesayangan ku... LENOVO..

p/s: inilah peneman aku kat umah.. hik3.... 

~EyazzYaacob~

Jangan Segan Jangan Malu Nak LIKE Yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...