Love U Guys

Monday 22 August 2011

Liverpool.. Hoyeaahhh!!!!


Assalamualaikum... Tak jawab dosa taw.. ngeh3... & Selamat pagi/petang/malam... ( erk.. motif?? ngeeee... )

Hah, nak tau sebab ape LIVERPOOL ( kasi highlight ckit.. muahahaha ).. Sebab LIVERPOOL ni team feberet aku.. ngeh3.. Eh, korang ingat aku tak tengok bola ker?? Perghh.. jangan pandang gue sebelah mata yer.. Pandangla ngan 2 biji mata korang tu baru nampak kesomelan aku.. ( erk.. ape ni??? Minah perasan tol.. hahahahaha ).. 

Dah2 stop merepek jap.. Tiba2 rasa nak share korang pasal ni sebab, pagi tadi aku bacala KOSMO.. Pergh.. LIVERPOOL menang tu ngan ARSENAL @ arsengal.. ( jgn marah ha pminat arsenal. muahahahaha.. ) 2-0 wa cakap lu.. Perghh.. TERBAIKKKK!!! r... ngeh3.. Now LIVERPOOL berada di tempat ke2 bawah Aston Villa... Betul.. x cayer???? Meh aku tunjuk bukti yer.. Tapi yang penting Man U berada di tempat ke7.. Padan muka.. berlagak lagi.. huahuahuahu.. ( x suke man u.. bbbwwweekkkkk.. =p )

LUIS SUAREZ, pemain baru kat LIVERPOOL tapi dia telah berjaya menaikkan nama LIVERPOOL balik.. cayalah ko Suarez.. Dahlah ensem... Ehem2... =p

Liverpool Players

Luis Suarez
Kenny Daglish
Brad Jones
Glen Johnson
Jose Enrique
Raul Meireles
Daniel Agger
Fabio Aurelio
Steven Gerrad
Andy Carrol
Joe Cole
Maxi Rodriguez
Daniel Pacheco
Jordan Henderson


YOU"LL NEVER WALK ALONE

Oh My LUIS SUAREZ yang cute... *_*
STEVEN GERRAD yang macho.. ngeee.. =p
ANDY CARROL... Forward
JOE COLE.. Midfielder..
MAXI RODRIGUEZ.. Midfielder
Ni la bukti yang aku cakap tu.. ( erk.. sorry kualiti kamera tak bape baik.. hahahahha )

# Da sape2 yang minat LIVERPOOL tak kat sini??? ngeh3... 

p/s: Kan best lau Luis Suarez tu nak kat aku.... *_*

~EyazzYaacob~



Jangan Segan Jangan Malu Nak LIKE Yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...