Love U Guys

Wednesday 24 August 2011

Restoran Nelayan

Assalamualaikum... Hai jumpe g kite.. Aku memang rajin bab2 type menaip ni.. so, korang jangan heran lak lau aku rajin bebeno menghapdate blog aku ni.. Tapi lau korang heran pown, ade haku kesah? Blog aku, akunye suke la.. Muahahahhaha... ( Jangan marah t cepat tua taw.. =p ).. Kali ni entry aku RESTORAN NELAYAN.. Sebab ape?? sebab hari ni aku nak g berbuka puasa dengan bespren2 aku kat sini.. Ala x mahal pown u ollss.. Satu kepala just RM35 jer.. Korang makan la sampai lebam.. hahahahahaha.. Hah, korang tau tak kat mana restoran ni?? Hape?? Xtau??? Ish2.. ape teruk bebeno kamu ni.. Yela2 meh la aku gtau.. Restoran ni terletak di tasik titiwangsa.. Restoran ni agak famous la jugak.. Meh aku share beberapa pic restoran ni ngan korang.. ne la tau nanti korang pun teringin nak pegi gak.. so kite layannnn.......

Ha ni lah restoran tu lau nak tau. 

Cantikkan??? Restoren terapung.. 

Cantikkan korang tempat ni...




Ini adalah antara2 makanan di sana tapi bukan ni jer.. Banyak lagi.... 

Ha siap ada persembahan muzik lagi.. Bestkan.. 

Ha mesti korang pun teringin gak nak pegi kan.. So suggestion aku lau korang nak buat event or papelah, first thing yang korang kena buat is do reservation bcoz kat sini selalu full.. So dari mengelakkan korang dari kecewa, bek korang book dulu.. Sampai2 je table dah ada kan.. Oh ya sini menghidangkan makanan secara buffet okey... ( perghh.. macam promoter lak aku ni.. =p ).. 

p/s: Malam ni aku hapdate lagi sal ni hoccay n share pic2 aku kat sn ngan korang sumer.. X kire la korang nak tengok ke x.. Aku nak share jugak.. muahahahahaha.. 

~EyazzYaacob~

Jangan Segan Jangan Malu Nak LIKE Yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...