Love U Guys

Sunday 4 September 2011

Selamat Hari Raya!!

Assalamualaikum.....

Hallo2... I'm back tuk menghapdate blog aku yg xder org bc ni... erk ade ek?? Mekasih.. hehehehe... Ape2 pun aku nak wish kat korang sumer gong xi fat chai... Hah.. bukan???? La slah type lak.. ngeh3... SELAMAT HARI RAYA MAAF AIDILFITRI.. MAAF ZAHIR & DOT..DOT..DOT... Aku xde wat salah batin ngan korang yer so. xyah minta maaf la kan.. hahahaha.. Hah.. macam mn raya korang meriah tak?? Kompom meriah kan.. baju raya berpasang2.. Sakan la ko yer.. Aku gak baju raya sepasang jer.. huk3.. Tapi mak x kesah nok.. janji mak ley balik raya ngan family mak.. auwww.... :p

Raya aku?? Xde r meriah sangat tapi meriah la jugak... ( ape aku bebel ni??? ) Ish bace je la.. banyak songeh lak.. hahahaha.. Meriah sebabnya aku dapat kumpul ngan family aku.. Tapi... ( ada tapi lagi tu.. ).. sayang... ( sayang plak dah?? @_@ ).. Bukan sayang kaple tu la.. Sayang sebab, abang aku no 3 sekeluarga tak dapat balik coz kena bertugas... Kalau tak complete keluarga aku tuk tahun ni.. tapi xpe.. nak wat macam mn.. berkhidmat tuk negara kan.. cheewwaaahh... (:

Okeylah.. Malas aku nak hapdate pnjang2.. penat taw.. Actually, aku baru je sampai kl ni.. ( tu yang baru ley hapdate blog kesayangan aku ni... ).. Walaupown aku tak drive.. ( bukan xnk tapi... aku tak pndai drive.. hehehehehe.. ). Tapi aku tetap merasai kepenatan itu.. 8jam duk lam kete beb.. mau tak kematu bon*** aku.. hahahahaha.. x senonoh tol.. Okeylah.. sampai sini jer aku membebel tuk pagi yang indah ni.. hehehehe.. Layanzzzzz.....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

p/s: xde orang nak bagi aku wit raya ke??? huhuhuhuhuhu.. :p

~EyazzYaacob~

Jangan Segan Jangan Malu Nak LIKE Yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...