Love U Guys

Friday 19 August 2011

Kad Raya!!


Ha.. Korang ingat tak, zaman dulu.. Ala zaman sekolah dulu la.. Bila tiba je bulan ramadhan, sumer sibuk duk cari kad raya tuk antar kat kengkawan, tak kira yang jauh atau yang dekat.. Bertkar-tukar kad raya ngan member satu kelas, satu sekolah.. Best kan time tu... Hah, yang paling tak leh lupe, pantun ni,

pecah kaca pecah gelas,
sudah baca harap balas.

Tapi sekarang, dah jarang kan orang antar2 kad raya ni.. Yelah, sekarang dah ada facebook, twitter, tagged, my space, dan banyak lagi la.. Sekarang sumer dah canggih.. Kad raya pun antar melalui internet je.. senang, cepat dan mudah.. ( wah dah mcm slogan plak.. hik3.. ). Lupe lak.. satu lagi.. Jimatla.. xyah kuar duit nak beli setem ataupun nak pos laju.. heheheh.. ( aku salah seorang yang guna kaedah ni.. huhuhu ).. Tapi.... aku still lagi antar kad raya tuk mak ayah aku kat kampung.. Yela dorang mana la ada internet nak antar pakai facebook ni.. Dan yang penting, kad raya tu tandanya ingatan aku kat dorang.. Korang sumer still lagi antar kad raya ke?? X kisahla kan.. Yang penting, kita sumer ley sambut raya.. lalalalalala... Meh aku share ngan korang pic kad2 raya yang dulu pernah kita beli... Layannn......







p/s: Sapela yang sudi antar kad raya kat aku ni... hehehehehe....

~EyazzYaacob~

Jangan Segan Jangan Malu Nak LIKE Yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...