Love U Guys

Wednesday 17 August 2011

Sopim Rayer!!

Assalamualaikum warrahmatullahiwabarakatuh.... ( tak jawab dosa.. hik3.. )

Ish.. Bukak "muka buku" je kawan2 aku update sal sopim rayer.. Bukak belog pown sal sopim rayer.. waaaaaaa..... JELESNYE AKU!!!!!... Biler aku nak sopim rayer gak ni??? huk3... Korang sumer dah sopim ke tuk rayer ni?? Blom??? same r ngan aku.. huhuhu.. ye la camne nak sopim gaji lambat lg.. Sopim last minute la jawabnyer.. ayork... Tapikan, sebenarnye baju raya aku taun lepas pun aku tak pakai g tau.. hahahha.. cmne nak pakai, aku x dapat cuti.. Taun ni pun ntah2 tak dapat balik gak.. uwaaaaa.... ma nak balik!!!!!!! :(

Aku ingat taun ni nak beli baju kebaya la.. hehehehe.. nak beli kaler pe ek lawa?? korang rasa2 kaler pe yang lawa??? Korang dah rancang ke nak sopim ape nanti?? jangan lupe beli untuk family skali taw.. jangan beli sorang2 jer.. Kuih rayer tu beli bnyak2 ckit.. ley la aku g raya umah korang.. ( sudi2 la jemput aku ek.. hehehe ). Hah.. jangan lupe stndby duit raye skali.. maklumlah aku ni kan kanak-kanak riang lagi.. muahahhahaha....

Hurmm... Tinggal lagi 2 minggu nak raya kan.. Kejap je rasa.. Tup2 da nak raya.. huhuhuhu.. Yeay gaji aku masuk next week, so, next week ley la aku p SOPIM!!!!!.. yahuuu.... Nak p mn ek?? Sogo?? midvalley?? Jalan Tar??? wahhh... rambang mata jap.. xtaw mn nak pegi... Ingat jangan membazir taw.. Beli mana yang kita mampu jer.. Sebab membazir tu amalan Setan... So, lau nak pegi sopim raya nanti, senaraikan dulu barang2 yang kita hendak beli, supaya smpai sana kita boley terus beli jer... so, x payah la nanti, tengok yang tu kita nak, tengok yang ni pun nak.. Berpada-pada  lah yer... =)

Hah.. tak lupe jugak pada kawan-kawan yang akan memandu balik raya nanti.. tak kira la naik moto ke kereta ke, berhati-hatilah di jalan raya.. Sebab, musim raya ni la selalu banyak kemalangan yang berlaku.. Ingat lah pada orang yang tersayang. BIAR LAMBAT ASAL SELAMAT.. Ingat yer kawan-kawan semua.. Sekadar nasihat menasihati sesama Islam.. Renung2kan dan selamat beramal... hehehehehe... :)

p/s: Tak sabarnyeeeeee nak sopim rayer!!!!! =))

~EyazzYaacob~


Jangan Segan Jangan Malu Nak LIKE Yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...